کافه سایه

کافه سایه

همه یادداشتهای من
کافه سایه

کافه سایه

همه یادداشتهای من

سایه 339/ روز نوشت 4

دو روز پیش تکفیریها به مجلس و حرم امام حمله کردن

داعش گردن گرفت.  سر جمع 17 نفر شهید شدن... 

امروز فرماندشون کشته شد.

اطلاعات گفت اثار داعش از کشور پاک شد


پ.ن: یه عده الاغ هم گفتن کار خودی هاست...

سایه 338

 - چی شد؟

- کنسل شد کامی، شدم جنس مرجوعی

- یعنی چی؟

- گفت یه هفته صبر کنیم...

- صبر میکنیم. فوتبال هم میبینیم. دوشنبه.

- باشه.

سایه 337

تازیانه ای میان دو شانه ام میتازاند روحم را...  میچشاند طعم گناهانی را که نچشانده است به دیگران... چه حسابیست نمیدانم... 


پ.ن:

فرصت زیادی باقی نمانده...


سایه 336

به آنکس که صدایم میزد گندم:

همین حوالی هستم، و حال فکر میکنم تو که حقیقی ترین تریستانای دونلوپ بودی...


مجازیترین دونلوپ بونوئل...

سایه 335

هنر ریاضی نیست.

هنر منطق نیست.

هنر تنها دنیاییست که حتی  اشتباههات بزرگ میتوانند معانی عمیق پیش بینی نشده ای در بر داشته باشند.