کافه سایه

کافه سایه

همه یادداشتهای من
کافه سایه

کافه سایه

همه یادداشتهای من

سایه 55/ لوپ

اونایی که حرف خودتو به خودت پس میدن

مثل توابع بازگشتی بدون شرط پایان میمونن لامصبا

شیطونه میگه با یه لگد هالتشون کنیا(بمرگونیشون)

و السلام


پ.ن:

خوب چیه؟ کمی کفری ام


پ.پ.ن: الان یه شکلات مونده توی ظرف و من و خانم ج.ف هی زیر چشمی بهش نگاه میکنیم. به نظرتون کدوم موفق میشیم که برش داریم؟ اوه یه لحظه دستشو آورد اما دستمال کاغذی برداشت. هدف هنوز به دست دشمن نیوفتاده...


پ.پ.پ.ن: من عاشق شکلاتم، من عاشق شهادتم


پ.پ.پ.پ.ن: بسم رب الشهداء و الصدیقین. اینجانب جواد کامیابی طی یک عملیات انتحاری موفق به خوردن آخرین شکلات هم شدم. اگر امروز دار فانی را وداع گفتم بدونید که به دست خانم ج.ف. بوده. حرارت خشم رو از درونش و کوبیدن کلیدهای کیبوردش حس میکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد