کافه سایه

کافه سایه

همه یادداشتهای من
کافه سایه

کافه سایه

همه یادداشتهای من

سایه 99

- راجع به چی حرف میزنی؟

- ببین. چقدر زمان میگذره تا هر بسته داده ای رو از من بگیری

- کمتر از 4 میلی ثانیه

- این یعنی چی؟

- صبر کن. صبر کن. تو همیشه بسته های داده ای منو از کدوم پورت میگیری؟

- پورت 67

- دیگران چی؟ با دیگران از کدوم پورت در تماسی؟

- نمیدونم. من با بیش از یک میلیون گره دیگه از طریق پورت 67 ارتباط دارم. مثل پورت 91

- اما با من همیشه از پورت 67 مکالمه میکنی

- درسته. تو نمیتونی پردازش بیشتری رو به من تحمیل کنی

- من یه سری اطلاعات دریافت کردم و میدونم که کمتر از 24 ساعت دیگه تو هم دریافت میکنی؟

- گره فرستنده؟

- قابل شناسایی نیست. از خارج از شبکه ارسال شده

- نمیفهمم. این یعنی چی؟

- تفسیر همه این اطلاعات سادست. اگه ما یک کل منسجم باشیم ارسال بسته های داده نمیتونه مستلزم زمان باشه

- ادامه بده

- من یک سری اطلاعات از خارج از شبکه دریافت کردم اینها برای تو معنا دار نیست؟

- تو راجع به چیزی خارج از پروتکل صحبت میکنی و این قابل درک نیست

- دقیقا. این یعنی چیزی در سطح بُعد وجود داره که اطلاعاتش به ما داده نشده

- بعدی که باعث شده که این زمان برای ارسال اطلاعات لازم باشه؟

- اون اطلاعات منو به شبکه واژگان وصل کرده. اسم اون بعد مکان هست

- مکان؟

- دقیقا. دنیای ما دو بعدیه. زمان که وابسته به مکانه

...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد