کافه سایه

کافه سایه

همه یادداشتهای من
کافه سایه

کافه سایه

همه یادداشتهای من

سایه 331

گاهی احساس میکنم قطعه ای نامتجانس در پازل این دنیا هستم که هرچه میگردم نمیتوانم جایگاه خود را بیابم. شاید دوست روانشناسم مرا به بحران هویت در سی سالگی اشاره دهد. با وجود این تالم نمیتوانم بگویم که احساسی غیر از این میتواند خوشایندتر باشد. ولی دوست دارم بعد از مرگم تار و پود دنیا را در جستجوی نشانه ای از جایگاه اصلیم پویش کنم. شاید این آرزو ابتر بنظر برسد با این سوال که بعد از مرگ دید جایگاه دنیوی چه سودی دارد؟ گمان میکنم پاسخ به این سوال باید بعد ازپاسخ به سوال دیگری صورت بپذیرد: آیا تضمینی برای جدا دانستن جهان پس از مرگ از دانشمان از این دنیا وجود دارد یا خیر؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد